Запрошуємо,
Гість
|
|
Запропонована пропозиція дійсно потребує опрацювання та є слушною, тільки головне щоб новостворена муніципальна міліція не перетворилась у черговий каральний орган, тому при іі створенню та написаню проектів законів потрібно підходити зважено. При цьому, на сьогодні актуальним залишається зміна державницької філософії, тобто головне переорієнтувати державний апарат на людину, споживача послуг.
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян
|
|
Враховуючи сьогоднішню децентралізацію повноважень, зокрема повернення архбудконтролю на базовий рівень ОМС та розроблення проекту закону про Поліцію місцевого самоврядування, доцільно б було обговорити питання щодо наділення пмс повноваженнями по боротьбі з самобудами.
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Светлана Мазурка
|
|
На сьогодні залишається актуальним питання боротьби з само чинним будівнцтвом, зокрема врегулювання питання його примусового знесення або прийняття в експлуатацію. На мою думку є хибною норма цивільного кодексу коли через суд визнається право власності на самосуд перестрибуючи таким чином через стадію прийняття в експлуатацію. Які Думки з цього питання у учасників форуму?
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян
|
|
Як варіант виходячи із попередніх дописів вбачається пропозиція щодо децентралізації повноважень на базовий рівень місцевого самоврядуванням та із збереженням сьогоднішніх Обл інспекцій архбудконтролю, які будуть продовжувати виконання повноважень з урахуванням принципу субсидіарності. До завершення реформування М.С.
|
Останнє редагування: 22 лип. 2014 19:15 від Самвел Аганісян.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Светлана Мазурка
|
|
Для цього у проекті Закону закладено принцип субсидіарності, тобто у разі не утворення на базовому рівні органів держархбудконтролю повноваження таких органів виконують структурні підрозділи районних державних адміністрацій, а в обласних центрах та містах обласного значення — центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю, через головних інспекторів будівельного нагляду. Для базового рівня зазначену норму можливо буде реалізувати при утворенні спроможних адміністративно-територіальних одиниць.
Запропоноване проектом Закону є поверненням до системи держархбудконтролю, яка діяла до 2008 року. При цьому, дискусійним залишається питання щодо доцільності передачі повноважень районним державним адміністраціям, враховуючи, що Концепцією та проектом змін до Конституції України передбачається утворення власних виконавчих органів районних та обласних рад. |
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян
|
|
а звідки візьметься не одна сотня спеціалістів які будуть працювати на місцях (у селах)? Це, я так зрозумів, законодавець хоче повернути колишню норму коли обєкти вводилися ріенням виконкому. Це звісно добре не потрібно нікуди їхати але постає злощасне кадрове питання, яким чином забезпечити необхідну кількість спеціалістів у будівельній галузі? не зрозуміло
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян
|