Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене

ТЕМА: Чому потрібно змінювати та формувати новий районний поділ

Чому потрібно змінювати та формувати новий районний поділ 15 серп. 2019 18:38 #1036

  • Олександр
  • Олександр  аватар
  • Оффлайн
  • Новий учасник
  • Дописи: 14
  • Подяка отримана: 15
  • Репутація: 12
На сьогодні у багатьох органів місцевого самоврядування виникає питання за яким алгоритмом та методикою будуть утворюватися нові райони, як адміністративно-територіальні одиниці.
Перша причина пов’язана з тим, що усе менше підстав мають райони для спільного представництва інтересів громад. Це обумовлено утворенням об’єднаних територіальних громад, які перебирають на себе ресурси та повноваження районів.
Друга причина пов’язана з тим, що райони не координують територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади. Це обумовлено, тим. що розміщення і юрисдикція підрозділів податкової, поліції, пенсійного фонду, держгеокадастру, різноманітних інспекцій вже не співпадають з юрисдикцією і територією районів.
Третя причина це занадто подрібнений районний рівень. В Україні 490 районів (465 – на підконтрольній нам території). В деяких районах – Поліський (Київська область), Коломацький (Харківська область), Розівський (Запорізька область) — кількість жителів – менше 10 тисяч осіб. Ці райони неефективні ні з економічної, ні з управлінської точки зору. Не відповідає це і європейській практиці: згідно з Директивою № 1059/2003 Європейського Парламенту і Ради «Про створення загальної класифікації територіальних одиниць для статистики (NUTS)» від 26 травня 2003 р., кількість населення територіальної одиниці рівня NUTS-3 (в Україні це рівень районів) повинна складати від 150 до 800 тис. осіб.
Якщо ми конституційно визначили свій курс на Європу, рано чи пізно, нам доведеться враховувати ці стандарти.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації