Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

ТЕМА: Де знайти донора для проекту громади?

Де знайти донора для проекту громади? 04 груд. 2013 09:56 #203

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 223
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Иван Баранов, Ілона Фишман

Де знайти донора для проекту громади? 30 серп. 2013 16:14 #109

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 223
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
Проект будівництва заводу з переробки твердих побутових відходів компанії GEA Engineering презентовано у Мелітопольському районі Запорізької області.
Більш детальна інфо про проект mrr.gov.ua/?p=4077
Останнє редагування: 30 серп. 2013 16:17 від Сергій.
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Де знайти донора для проекту громади? 04 серп. 2013 01:40 #93

  • Ілона Фишман
  • Ілона Фишман аватар
  • Оффлайн
  • Освоююся на форумі
  • Дописи: 30
  • Подяка отримана: 56
  • Репутація: 7
На скільки мені відомо ця фортеця входить до складу Національного заповідника Замки Тернопілля, реалізація такого проекту про який каже Іван планувлась до Евро 2012. Це ж світова практика, коли старовинні замки реконструюють під готелі кемпінги.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Ірина , Иван Баранов, Роман Ткачман, Evhen

Де знайти донора для проекту громади? 01 серп. 2013 15:28 #89

  • Євген Фишко
  • Євген Фишко аватар
  • Оффлайн
  • Освоююся на форумі
  • Дописи: 23
  • Подяка отримана: 40
  • Репутація: 1
Чи це не є пам*яткою архітектури регіонального або національного значення?
Чия це власність муніципальна чи державна?
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Де знайти донора для проекту громади? 31 лип. 2013 23:56 #86

  • Иван Баранов
  • Иван Баранов аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 77
  • Подяка отримана: 113
  • Репутація: 51
Шановні користувачі порталу, представники бізнесу! Маємо проект на обережне відновлення Микулинецького замку, який міг би слугувати готелем для туристів, в літні дні — кемпінгом чи наметовим містечком. При наявності готелю чи літнього кемпінгу Микулинці вже сьогодні можуть стати туристичним об'єктом, що забезпечить сталий розвиток території та інвестора, який виявить ініціативу та профінансує даний проект.
Микулинецький замок — кам'яний замок знаходиться в с.м.т. Микулинці, Тернопільської області, на відстані 23 км від Тернополя. Замок має вигляд квадрата з довжиною стін 75 метрів і товщиною оборонних мурів — 2 метри. На 3-х кутках замку височать круглі вежі, які мали 3 яруси з бійницями для гармат. Із західного боку, де оборонні мури додатково захищені глибоким ровом, замок мав в'їзну браму із звідним мостом. Ще один в'їзд у замок зі східного боку. Всередині фортеці були житлові будинки, а під ними льохи і підземні ходи.
Крім цього, ресурсом для розвитку туристичного потенціалу с.м.т. Микулинці є наявність власної, унікальною пивоварні.
Микулинецька пивоварня “Бровар” (ТОВ «Микулинецький Бровар»), що у стародавніх Микулинцях на Тернопіллі – це єдина пивоварня на Україні, яка варить живе непастеризоване пиво. Неоціненним багатством пивоварні є джерельна вода, адже МП «Бровар» розміщена на грунтах з прошарками голубої та червоної глини. Вода, яка проходить через ці цілющі грунти, наділена самою природою всіма смаковими якостями і використовується тільки для технологічних цілей. Завдяки джерельній воді та екологічно чистій сировині (пивоварний ячмінь, який вирощений на власних полях, мед із своєї пасіки, ароматні сорти хмелю), високотехнологічному обладнанню, зберігаючи стару класичну схему пивоваріння (кожен сорт відповідно до своєї рецептури вариться окремо), Живе микулинецьке пиво, а також професіоналізму працівників МП «Бровар» виготовляє продукцію надзвичайних смакових якостей.Микулинецька пивоварня єдина в Україні, яка за високу якість продукції відповідно до європейських стандартів, відзначена дипломом та сертифікатом Європейської Бізнес Асамблеї м. Оксфорд (Англія 2006 рік). На даний час потужність заводу становить 1 400 тис декалітрів пива, 1 500 т солоду, 450 000 декалітрів безалкогольних напоїв. Завод виготовляє 17 сортів пива, серед яких екслюзивна продукція – спеціальні сорти пива - “Тернове поле”, “Елітне”, “Вища проба”, які розливаються в спеціальні пляшки з відкидною пробкою, виготовлені в Німеччині. Гордістю колективу є подарунковий варіант - “Рідна Україна”, що розливається у двохлітрові сифони. Також споживачам пропонується пиво спеціальне - “Radler-лимон”, виготовлене на основі пива та безалкогольного напою лимон з пониженим вмістом алкоголю. У фірмових пляшках Ви можете скуштувати такі сорти пива як: “Микулин”, “Троян”, “Микулин 900”, “Пшеничне-Біле”, “Медове”, “Українське”-темне, “Дністер” та Strong” (міцне).
Таким чином, при наявності відповідної інфраструктури можливо буде запровадити Щорічний Український Окто́берфест.
Останнє редагування: 01 серп. 2013 09:33 від Иван Баранов.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Ірина , Євген Фишко, Ілона Фишман

Де знайти донора для проекту громади? 24 лип. 2013 12:50 #84

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 223
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
У 2011 році одним із переможців Всеукраїнського конкурсу проектів і прогам розвитку місцевого самоврядування є проект «Впровадження сучасної оптимальної моделі поводження з твердими побутовими відходами на території району».
Актуальність проекту. З кожним роком у Тульчинському районі збільшуються об’єми накопичення ТПВ. У зв’язку з цим у районі актуальним стає питання комплексного підходу до поводження з ТПВ.
На даний час система управління поводження з відходами у районі
виглядає наступним чином: з 50 населених пунктів району періодичний
вивіз ТПВ здійснюється у 20 населених пунктах. Організований вивіз –
лише в 5 населених пунктах, і тільки в Тульчині створене окреме спеціалізоване підприємство - комунальне підприємство «Тульчинкомунсервіс», яке здійснює збір та вивіз ТПВ.
Переважна більшість сільських громад самотужки на свій страх і ри-
зик намагається вирішити питання зі сміттям. У результаті утворюється безліч стихійних сміттєзвалищ, які займають все більшу площу району, що призводить до неефективного використання земельних ресурсів, значного погіршення екологічного стану, здоров’я місцевого населення, особливо дітей. Ця ситуація впливає в значній мірі на погіршення стану довкілля та здоров’я населення. Серйозною проблемою є забруднення місць масового перебування та відпочинку мешканців району, а саме: парки, сквери, дитячі ігрові майданчики, береги річок та ставків. Так, протягом двомісячника благоустрою, що проводився у районі в 2010 році було виявлено 181 стихійне сміттєзвалище!!! З них: 95 - за межами населених пунктів, 22 – в межах населених пунктів та пустирях, 64 – в межах смуг вулиць та доріг населених пунктів.На ліквідацію стихійних сміттєзвалищ щороку з районного бюджету витрачаються значні кошти. У населених пунктах, де організований вивіз ТПВ, фіксується значно менша кількість стихійних сміттєзвалищ.
На даний час в районі паспортизовано 25 сміттєзвалищ із 50, які були
визначені та створені органами місцевого самоврядування. У 17 населених пунктах взагалі відсутнє сміттєзвалище. Не краща склалася ситуація і на найбільшому в районі міському полігоні ТПВ, яке було введено в експлуатацію 1990 р. з терміном експлуатації 20 років або 346,6 тис.куб.м. відходів. Міське сміттєзвалище переповнене і вичерпало свій ресурс.Тому вкрай необхідним є будівництво нового полігону ТПВ, розробка і застосування системного комплексного підходу до поводження з ТПВ, організації ефективної діяльності КП «Тульчинкомунсервіс» та реформування ЖКГ району в цілому.
Основна проблема проекту. Діюча система поводження з ТПВ у районі неефективна, затратна, негативно впливає на здоров’я мешканців
району та призводить до екологічної загрози. У 1990 році введено в експлуатацію міське сміттєзвалище, яке займає площу 1,5 га. І знаходиться на відстані 1 км. від міста біля с. Суворовське.
За рік з м. Тульчина на полігон вивозиться 31 – 33 куб. м. побутових відходів. На даний час існуюче сміттєзвалище перевантажене і заповнене майже на 100 %. Тому на сьогодні існує небезпека, що місто Тульчин і прилеглі до нього населені пункти можуть залишитися без місця вивозу відходів. Крім того, з кожним роком зростає кількість несанкціонованих сміттєзвалищ (не менше 200 – 250), більшість легалізованих сміттєзвалищ не паспортизовані, у 17 населених пунктів сміттєзвалища відсутні взагалі. Тільки шляхом формування нової моделі поводження з ТПВ, застосування комплексного підходу можна змінити ситуацію на краще. Інноваційна спрямованість. Інноваційність проекту полягає у об’єднанні зусиль районної ради, Тульчинської, Суворовської та Кинашівської територіальних громад по вирішенню проблеми збору, вивозу, сортування, переробки та утилізації твердих побутових відходів на території вказаних рад та перспективи переходу до вирішення даної проблеми на території всього району.
Запровадження роздільного збору ТПВ, зокрема пластмасової тари з
метою її первинної переробки зменшить приблизно на 30-40% об’єм від-
ходів, які потребують утилізації на полігоні.
В рамках проекту відбудеться впровадження у районі інноваційних високоефективних методів збирання, перевезення, сортування, зберігання, переробки та утилізації твердих побутових відходів; розробка і впровадження у районі сучасної системи поводження з ТПВ, яка стимулює зменшення виробництва відходів, розглядає відходи як ресурс, обмежує їх шкідливий вплив на навколишнє природне середовище та здоров’я населення, забезпечує надання технічно, фінансово та екологічно стабільних послуг, ефективних, з точки зору витрат.
Соціально-економічна спрямованість проекту. Відкриття нового полігону та реалізація проекту дасть змогу:
• поліпшити якість послуг зі збору, переробки, вивезення та утилізації
ТПВ на території м.Тульчина, населених пунктів Кинашівської та
Суворовської, а в перспективі і інших територіальних громад Туль-
чинського району;
• ліквідувати стихійні сміттєзвалища, покращити санітарний стан та
екологію;
• зменшення обсягів утилізації на 30-40% внаслідок запровадження роздільного збору ТПВ та їх первинної переробки;
• розвиток малого підприємництва в галузі запровадження нових тех-
нологій з переробки ТПВ, розвиток ринкових відносин у житлово-ко-
мунальному господарстві;
• забезпечення участі громадян у вирішенні питань благоустрою райо-
ну, підвищення рівня свідомості та відповідальності.24
Реальна можливість виконання проекту. Для виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція з розширенням існуючого полігону ТПВ в м. Тульчині Вінницької області» рішенням 21 сесії 5
скликання від 29.10.2008 року Суворовська сільська рада Тульчинського району погодила відведення земельної ділянки площею 3,0 га із земель запасу за межами населеного пункту. Рішенням виконкому Тульчинської міської ради від 04.11.2009 року «Про виготовлення передпроектних робіт щодо розміщення полігону ТПВ з сортувальною установкою та рекультивації старого полігону ТПВ м. Тульчина» ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» виконав робочий проект по інженерно-технічним вишукуванням та проект рекультивації існуючого полігону ТПВ, на виготовлення якого з міського бюджету витрачено 40 тис.грн. В даний час розробляється містобудівне обґрунтування на основі позитивних висновків відділу Держкомзему у Тульчинському районі від 16.07.2009 р. №30, погодження управління культури і туризму сектор охорони культурної спадщини від 13.04.2010р. №944/02-20, Державне управління охорони навколишнього природного середовища у Вінницькій області від 29.07.2009 р. №4807/05, погодження райСЕС від 21.07.2009 р. №1778, погодження головного архітектора району від 03.08.2009 р. №838-4.
На 2011 рік в бюджеті м.Тульчина передбачено 150 тис.грн. на виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції з розширенням полігону ТПВ.Проводиться збір базових даних для залучення до співпраці та співфінансування Швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DesPro та Муніципальної програми врядування та сталого розвитку MGSPD/UNDP. Створено керівний комітет та робочу групу щодо покрокового планування інтегрованого поводження з твердими побутовими відходами у Тульчинському районі. Напрацьовано проект правил збирання, зберігання, перевезення, утилізації, оброблення та захоронення відходів на території Тульчинського району у відповідності до законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року», постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2001 р. № 915 «Про впровадження системи збирання, сортування, транспортування, переробки та утилізації відходів як вторинної сировини» та Районної програми охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів на 2003-2011 роки. Укладено Меморандум про співпрацю між Тульчинською районною радою, Тульчинською РДА, Тульчинською міською радою, Кинашівською сільською радою, Суворовською сільською радою з метою розробки та впровадження Інтегрованої системи поводження з ТПВ у Тульчинському районі на основі об’єднання своїх організаційних і фінансових ресурсів (від 11 квітня 2011 р.).25
У ІІ півріччі 2011 р. планується провести цілу низку робочих зустрі-
чей, семінарів та тренінгів з даної проблематики.
Перелік заходів проекту:
ЕТАП 1. Організаційні заходи
1. Організація діяльності Місцевої робочої групи щодо покрокового
планування інтегрованого поводження з твердими побутовими від-
ходами (ІПТПВ) у Тульчинському регіоні.
2. Обгрунтування тарифів на послуги зі збору твердих побутових відходів
для мешканців м. Тульчина, сіл Кинашів, Нестерварка і Мазурівка.
3. Організація маршрутів збору і вивезення побутового сміття автотранспортом КП «Тульчинкомунсервіс» у Кинашівській та Суворовській територіальних громадах.
4. Укладання договорів зі споживачами послуг.
ЕТАП 2. Розробка місцевої нормативно-правової бази у сфері інтегрованого поводження з ТПВ.
5. Розробка Оптимальної моделі збору, вивезення та утилізації твердих побутових відходів на території Тульчинського району.
6. Розробка Районної програми поводження з твердими побутовими відходами на період до 2015 року.
7. Розробка «Концепції підвищення ефективності діяльності і забезпе-
чення фінансової стабільності КП „Тульчинкомунсервіс”.
ЕТАП 3. Матеріально-технічне забезпечення проекту
8. Придбання двох сміттєвозів КО-433 на базі шасі ГАЗ - 3309. В умовах збільшення кількості ТПВ існує необхідність у сміттєвозах.
9. Придбання контейнерів для роздільного збору ТПВ.
10. Обладнання контейнерних майданчиків для роздільного збору ТПВ.
11. Ремонт та послуги по ремонту автомобілів (запчастини).
ЕТАП 4. Підвищення кваліфікації працівників КП „Тульчинкомунсервіс”.
12. Проведення семінарів-тренінгів для керівного складу та провідних спеціалістів.
ЕТАП 5. Інформаційне супроводження проекту. Підведення підсумків
реалізації проекту.
13. Розробка та виготовлення інформаційно-просвітницької продукції (у вигляді буклетів).
14. Розробка інформаційно-методичної збірки «Правила поведінки з твердими побутовими відходами».
15. Видання інформаційно-методичної збірки «Правила поведінки з твердими побутовими відходами».
16. Організація та проведення екологічної акції із залученням школярів
та учнів профтехучилищ району на тему: „Роздільний збір сміття –
це просто!”.
17. Проведення підсумкової конференції на тему: «Впровадження сучасної оптимальної моделі поводження з твердими побутовими від-26 ходами на території району» з підбиття підсумків проекту на тему: за участю всіх голів місцевих рад.
18. Підготовка аналітичного та фінансового звітів про результати проекту.
19. Публікації у місцевих і регіональних ЗМІ, в т.ч. в районні й газеті
«Тульчинський край», про досягнення в контексті даного проекту.
Очікуванні результати проекту:
• облаштування нового полігону ТПВ зі встановленням сортувальної станції не пізніше 2013 р.;
• зменшення обсягів захоронення відходів на міському полігоні ТПВ на 40 % завдяки запровадженню роздільного збору ТПВ (по-ділу на фракції: скло, папір, пластмаса);
• забезпечення економічного підгрунтя для беззбиткової діяльності
КП «Тульчинкомунсервіс», який є основним надавачем послуг зі збору і вивозу ТПВ;
• будівництво і облаштування не менше 25 контейнерних майданчиків
та встановлення на них не менше 120 придбаних контейнерів;
• формування нової оптимальної моделі, яка забезпечить суттєве зменшення несанкціонованих та стихійних звалищ в районі та проведення санації територій;
• підвищення професійного рівня працівників комунальної сфери району та сприяння створенню нових сільських комунальних підприємств;
• розробка і затвердження місцевої нормативно-правової бази щодо збирання, зберігання, перевезення, утилізації, оброблення та захоронення відходів, в тому числі використаних пластмасових ПЕТ-пляшок як вторинної сировини;
• формування екологічної свідомості та культури у жителів району,
насамперед у школярів та молоді;
• зменшення шкідливого впливу побутових відходів на навколишнє середовище і здоров’я людей;
• перетворення сфери поводження з ТПВ на самоокупну та рентабельну галузь комунального господарства району.
Цільові групи проекту:
• мешканці населених пунктів Тульчинської, Кинашівської та Суворовської територіальних громад;
• в перспективі і жителі інших територіальних громад району;
• школярі ЗОШ району;
• молодь, яка навчається в Тульчинському училищі культури, Тульчинський технікум ветеринарної медицини БНАУ та ВПУ – 41;
• працівники КП «Тульчинкомунсервіс»;
• підприємства, організації, установи району.
Обсяг коштів, необхідних для реалізації проекту та джерела його фінансування: Загальний бюджет проекту складає 1100,00 тис. грн. в тому
числі за рахунок:
Фонду конкурсу - 500 тис.грн.
Тульчинської районної ради - 250 тис. грн. 27
Організацій-співвиконавців проекту -350 тис. грн. , в т.ч.:
• Тульчинська міська рада – 200 тис. грн.;
• Кинашівська сільська рада – 130 тис. грн.;
• Суворовська сільська рада – 10 тис. грн.;
• Комунальне підприємство «Тульчинкомунсервіс» - 10 тис. грн.
Організації-партнери, співвиконавці проекту:
1. Тульчинська міська рада.
2. Кинашівська сільська рада.
3. Суворовська сільська рада.
4. Комунальне підприємство «Тульчинкомунсервіс».
Останнє редагування: 24 лип. 2013 16:24 від Сергій.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Иван Баранов, Роман Ткачман, Ілона Фишман
  • Сторінка:
  • 1
  • 2

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації