Інформація відсутня
Про мене
|
Друзі
|
Groups
|
пане Олександре, за постановку завідомо неправосудних рішень я відповідальності не несу, Ви вже вибачайте. Чому суди не користувалися підзаконним актом, на який посилається Закон і застосування якого є обов'язковим - задайте суддям, які приймали рішення, або їхній комісії))
Детальніше...
Так, з червня, коли з'явився перелік посад з підвищеним корупційним ризиком, роз'яснення трьох асоціацій стратило актуальність, і є нове роз'яснення. Ви не звернули увагу на те, що ми налоголошували на тому, що ця позиція буде актуальною лише до моменту, поки не буде визначений перелік посад з підвищеним корупційним ризиком. Тому слідкуйте за нашими новинами))
Детальніше...
Користувачі Ксенія Сергіївна та Козіна Віра Вадимівна є друзями
Користувачі Інна Воєвода та Козіна Віра Вадимівна є друзями
Ні, у цьому випадку конфлікту інтересів немає. Інакше усі нардепи та Президент України, які також голосують під час виборів за себе, є корупціонерами))
Тут реалізується право особи, як громадянина, приймати участь у вирішенні питань місцевого значення, у тому числі шляхом обрання на відповідну посаду.
Детальніше...
Запитання учасника семінару: Хто повинен подавати копію декларації до налогової інспекції у разі, коли депутат (декларант) працює в ТОВ "Ромашка" заступником директора.
Відповідь: Це питання на законодавчому рівні нині не врегульоване, оскільки Закон № 1700 та Мінфінівський Порядок № 333 не передбачають подання копій декларацій на перевірку органам ДФС юридичними особами приватного права, а саме такою, судячи з опису, є ТОВ "Ромашка".
Тому, якщо у Вашій раді затверджене правило щодо дублювання депутатами, які працюють у комерційних структурах до ради, копію можете подати ви. Якщо не затверджене - Закон вас прямо до такого не зобов'язує.
А ось перевіряти своєчасність подання декларацій депутатами, у тому числі й тими, які працюють у юридичних особах приватного права, ви з 18 березня повинні. Тому потурбуйтесь про направлення запитів або за місцем роботи депутата, або про те, щоб депутат сам надав вам необхідні докази.
Детальніше...
Запитання учасника семінару: Просимо Вас розглянути питання та надати роз’яснення щодо питання у відповідносі до ст.59-1Закону України «Про місцеве самоврядування» конфлікт інтересів. Сесією ради голові та його заступнику встановлюється надбавка та преміювання. Голова та заступник публічно заявляють про конфлікт інтересів і не голосують з даного питання. Сесію веде голова районної ради. Хто повинен підписувати рішення «Про встановлення надбавки та преміювання голові районної ради»?
Відповідь: Чинне законодавство дозволяє у таких ситуаціях приймати суб'єкту, у якого виникає реальний чи потенційний конфлікт інтересів, у голосуванні, за умови повідомлення до початку розгляду відповідного питання на пленарному засіданні. Однак це саме той нечастий випадок, коли я раджу за можливості утримуватись від голосування з обов'язковою фіксацією цього факту у протоколі засідання та з позначенням мотивів такої поведінки. Для керівника така поведінка є найбільш безпечною та й просто більш етичною.
Наголошу ще раз - це право особи, а не обов'язок. Тому за умови дотримання усіх формальностей особа за бажання може приймати участь у голосуванні з відповідних питань.
Підписання рішення не означає конфлікту інтересів. Голова у цьому випадку просто виконує функцію, покладену на нього п. 12 ч. 6 ст. 55 Закону "Про місцеве самоврядування в Україні". Тобто він просто згідно з покладених на нього обов'язків вживає дій для оформлення рішення, які у описаному випадку не може зробити хтось інший. І Закон не ставить у залежність від наявності чи відсутності конфлікту інтересів вчинення таких дій. Більше того, голова зобов'язаний підписати відповідне рішення навіть якщо він голосував проти. Тому це цілком законно.
Детальніше...
Пане Олександре, дуже зацікавила описана вами ситуація! Вчора консультувалася з кількома знайомими суддями. Кажуть, що ситуація патова. Є думка - написати до суду запит про роз'яснення порядку виконання рішення.
Але я чому просила повний текст, бо хочу зрозуміти, за нормами якого кодексу було скасоване рішення, а також дату його проголошення (виготовлення повного тексту) - щоб зрозуміти, чи не сплив час для звернення до суду.
Якщо можна - напишіть мені у приват свої контакти, давайте подумаємо, як зарадити справі.
Детальніше...
Надійшло наступне запитання від учасника Форуму: "добрий день, у 2015 рокі за переведенням до іншої державної установи був звільнений працівник. Відповідно до ЗУ "Про запобігання та протидії корупції" державний службовець який звільнився повинен подати декларацію за минулий рік, але на даний час він відмовляється подавати декларацію посилаючись на те, що він не припинив виконувати функції держави і тому до нього не відноситься дана вимога вищевказаного Закону. Підскажіть будь-ласка, чи правомірна відмова у поданні декларації і які мої дії, як кадровика держустанови. Дякую"
Дякую за запитання. У цьому році процедура подання "паперових" антикорупційних декларацій згідно з п. 2 Прикінцевих положень Закону № 1700 регламентується за правилами "старого" антикорупційного Закону № 3206.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 12 Закону № 3206 суб'єкти декларування, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов'язані протягом одного року подавати за своїм останнім місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, визначеними цим Законом.
Оскільки особа не припинила діяльність, пов'язану із виконанням функцій держави, і більше того, ви знаєте, що вона продовжує ці функції на новому місці внаслідок переведення, я вважаю що відмова є цілком правомірною.
Якщо ви все ж хочете перестрахуватися та повідомити про таку відмову, ви маєте відповідно до ч. 2 ст. 49 Закону № 1700 повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції.
Детальніше...
Чи можете дати подробиці? Краще процитувати резолютивну частину рішення.
Тому що ситуація дійсно непроста - у профільних законах такої підстави не передбачено. Хоча скасування рішення означає припинення повноважень.
Треба буде мудрити із записом у трудовій.
До речі, це не перешкоджає обрати секретарем ту ж саму особу, однак вже без порушення процедур.
Детальніше...
Підскажіть , будь-ласка, чи мав місце конфлікт інтересів, депутат сільської ради проголосував за себе на посаду секретаря ради за поданням...Підскажіть , будь-ласка, чи мав місце конфлікт інтересів, депутат сільської ради проголосував за себе на посаду секретаря ради за поданням сільського голови? Заяву про конфлікт інтересів не зачитано і не відтворено в протоколі сесії.Складено протокол про вчинення адміністративного правопорушення . Протокол складено начальником 1 сектору відділу БКОЗ УСБУ тільки за підписом . При витребуванні документів показали лише посвідчення. Для отримання документів опирались на п.5 ч.2 ст.7 ЗУ"Про контррозвідувальну діяльність", п.б ч. 2 ст.12 ЗУ"Про організаційно- правові основи боротьби з організованою злочинністю",ч.1 ст.60 ЗУ"Про запобігання корупції". 10.02.16р. на секретаря ради , а 24.02.16р. на сільського голову. Секретарю ради вручено Протокол про адміністративне правопорушення.
Зміст листів :
На секретаря : рішення першої сесії сьомого скликання про обрання секретаря; протоколу сесії ; списки депутатів;рішення про визнання депутатом.
На голову: У першому листі : невідкладно надати стосовно сільського голови :
рішення сесії про визнання повноважень сільського голови;
присяги;
посадових обов'язків;
службової характеристики;
довідки про склад сім'ї;
довідки про доходи за остані 6 місяців;
копії листів журналу реєстрації документації за період з 25.10.2015р.
У другому: невідкладно надати завіренні копії рішеня та протоколу сесії.
У третьому : надати інформацію чи подавали посадові особи та депутати заяви про конфлікт інтересів?
Чи повинні представники ,які показали посвідчення надати направлення на перевірку ? Та повідомити про мету візиту ?Чи повинні вони вимагати дані документи від секретаря ради , адресовані на сільського голову (вданий час у щорічній основній відпустці).
В протоколі про адмін. порушення –
Суть адміністративного порушення: 10 листопада 2015 року першою сесією сьомого скликання …сільської ради … району … області рішенням №1 від 10.11.2015 року визнано повноваження чотирнадцяти депутатів вказаного органу місцевого самоврядування , в тому числі …...
На першому пленарному засіданні першої сесії сільської ради сьомого скликання … сільської ради … району … області розглядалося питанням №3 «Про обрання секретаря …сільської ради».
Обрання секретаря сільської ради проводилося шляхом таємного голосування.Лічильною комісією були підготовленні бюлетені для таємного голосування,до яких внесена одна кандидатура- …. Депутати при отриманні бюлетеня ставили свій підпис у відомості про його отримання ( в т.ч. Колодій Р.В.), заходили в кабінет бухгалтерії та робили свій вибір. Відповідно до протоколу лічильної комісії по обранню секретаря … сільської ради №2 від 10.11.2015 року, обраною визнано …. Рішенням … сільської ради … району …області №3 від 10.11.2015 року секретарем … сільської ради обрано …. на період сьомого скликання.
В роботі першої сесії сьомого скликання …. сільської ради, котра відбулася 10 листопада 2015 року , були присутні 14 депутатів вказаного органу місцевого самоврядування , в тому числі ….,яка особисто голосувала «за» по вказаному питанню.
Під час сесійного розгляду питання про обрання секретаря сільської ради, в діяльності депутата … сільської ради …. виник реальний конфлікт інтересів, а саме суперечність між приватним інтересом особи та її службовими повноваженнями ,що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень під час виконання зазначених повноважень.
Згідно інформації …. сільської ради …. району …. області (вх.№10 від 11.02.2016 року ) , до вказаного органу місцевого самоврядування, протягом проведення сесій сьомого скликання надійшла 1(одна )заява про наявність реального конфлікту інтересів від депутата ….., повідомлень від ….. про наявність реального конфлікту інтересів не надходило, заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів під час прийняття рішень на першому сесійному засіданні …. сільської ради депутатами не вживалось.
Крім того, факт неповідомлення ….. про наявність реального конфлікту інтересів та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів підтверджується протоколом засідання першої сесії сьомого скликання …. сільської ради …. району ….області її поясненням.
Таким чином ,всупереч вимог п.1,2,3 ч.1 ст.28 Закону України «Про запобігання корупції» депутат …..сільської ради ….. району … області …. не вжила заходів щодо недопущення будь-якої можливості уникнення конфлікту інтересів, не повідомила про наявність реального конфлікту інтересів колегіальний орган, в якому винник реальний конфлікт інтересів – …. сільську раду …. району …. області чи безпосередньо керівника – голову вказаної ради …..., а також прийняла вищевказане рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
Відповідно до положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
статті 1- територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
ч.1 статті 49 - депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворюваних нею органів, несе обов'язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення;
ч. 1 статті 50 - секретар сільської, селищної, міської ради обирається за пропозицією сільського ,селищного,міського голови відповідною радою з числа депутатів та працює в раді на постійній основі. У разі звільнення з посади секретаря ради у випадку відсутності сільського ,селищного ,міського голови, у зв'язку з достроковим припиненням його повноважень,сільська,селищна,міська рада з свого складу за пропозицією однієї третини депутатів від загального складу відповідної ради обирає секретаря ради,який працює в раді на постійній основі.
Згідно із статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції»:
реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
статтею 28 Закону України «Про запобігання корупції» зобов'язано осіб зазначених у пунктах 1 частини першої статті 3 цього Закону:
1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;
3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Частиною2 ст.35 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено -у разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом.
Про конфлікт інтересів такої особи може заявити будь-який інший член відповідного колегіального органу або учасник засідання,якого безпосередньо стосується питання,що розглядається.Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу.
Відповідно п.п. «в» п.1 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції» Колодій Р.В. є суб'єктом відповідальності за правопорушення, пов'язані з корупцією.
Таким чином,10.11.2015 року , …...,будучи депутатом ….. сільської ради … району … області, скоїла адміністративне правопорушення ,пов'язане з корупцією , яке полягає у
Неповідомленні колегіального органу,в якому виник реальний конфлікт інтересів - … сільську раду …. району ….. області чи безпосередньо керівника – голову цієї ради ….., на 1 сесії сьомого скликання вказаної ради про наявність реального конфлікту інтересів, а саме під час прийняття рішення про обрання секретаря сільської ради,що призвело до невиконання вимог пункту 2 частини 1 статті 28 Закону України «Про запобігання корупції»,за що передбачена відповідальність згідно частини 1 статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
та прийнятті рішення в умовах реального конфлікту інтересів про обрання секретаря …. сільської ради …. району …… області,що призвело до невиконання вимог пункту 3 частини 1 статті 28 Закону України «Про запобігання корупції»,за що передбачена відповідальність згідно частини 2 статті 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Дата скоєння вказаного правопорушення – 10.11.2015 (більш точний час встановити неможливо),дата виявлення – 24.02.2016 року,місце скоєння- службове приміщення …. сільської ради …. району ….. області .
Прошу надати роз'яснення , чи мав місце конфлікт інтересів ? Чи є хоч один шанс для захисту в суді ? Розгляд справи призначено на 23.03.16р. Прикро те , що в районних радах це не є при виборі голів , заступників – реальним конфліктом.
ЗУ «Про запобігання корупції» ст..1 після визначення терміну реальний конфлікт інтересів…;
Наступний пункт:
Спеціально уповноважені суб'єкти у сфері протидії корупції – органи прокуратури,Національної поліції,Національне антикорупційне бюро України,Національне агентство з питань запобігання корупції;
А перевірку здійснили: … міжрайонне відділення УСБУ та Управління СБУ в … області.Відділ по боротьбі з корупцією та склали Протокол.
Показати більше
Та в усіх попередніх постах у цій гілці ж є обґрунтування))
Ось спільна позиція трьох Асоціацій з цього приводу:
rozvytok.in.ua/news/3167-2015-11-27-3167
Детальніше...