Авторизація

Новини

Про це йдеться у  підготуваленому Міністерством молоді та спорту України проєкті Національної стратегії розвитку державної молодіжної політики до 2030 року, яку передбачається схвалити Указом Президента України. Данний документ було опрацьовано експертами Ресурсного центру УАРОР спільно з обласними радами. За разультатами чого проєкт погоджено із пропозиціями.

Зазначений документ розроблена для того, щоб в Україні стали успішними два переходи. Перший перехід повинен відбутися у процесі трансформації суспільства від суспільного ладу з обмеженим доступом до суспільного ладу відкритого доступу. Потрібно відійти від трактування молоді як ресурсу та об’єкта та визнати молодь як капітал та суб’єкт, аби вона мала змогу і бажання самореалізовуватися в Україні. Другий – це перехід від дитинства до дорослості, під час якого громадяни України не мають втрачати відчуття щастя і потреби у самореалізації.

Для цього проєкт пердбачає пріоритети державної молодіжної політики та шляхи їх досягнення.

У перехідних положеннях проєкту Стратегії передбачаєтья зміну вікового визначення молоді.  А саме: молоддю вважаються молоді люди віком від 14 до 29 років.

Чинний на сьогодні Закон України "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні" визначає: "молодь, молоді громадяни - громадяни України віком від 14 до 35 років". Запропоновано залишити чинною зазначену норму Закону.

При цьому, звернуто увагу, що Всесвітня організація охорони здоров'я розробила нову вікову класифікацію: від 25-44 років - молодий вік; 44-60 років - середній вік, 60-75 років - похилий вік, 75-90 років - старечий вік;  після 90 -довгожителі. 

Вище зазначена пропозиція була запропоновано Сумською обласною радою.

Крім цього, запопоновано  в очікуваних результатах реалізації Стратегії замість положення: «зростання частки молоді, що за останній рік брали участь  у процесах ухвалення рішень на рівні громади, міста, макрорегіону, країни» зазначати у наступній редакції: «зростання частки молоді що за останній рік брали участь  у процесах ухвалення рішень на рівні  громади, району, області, мікрорегіону, макрорегіону, країни».

А також з метою ефективного моніторингу та оцінки впровадження зазначеної Стратегії запропоновано опрацювати питання щодо можливості визначення в очікуваних результатах кількісних показників виконання Стратегії.

Детальніше ознайомитися з проєктом Статегії, можливо за посиланням.

 

 

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації