Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене

ТЕМА: Земельне законодавство та ОМС

Земельне законодавство та ОМС 27 серп. 2014 14:05 #455

  • Яна Брусенцова
  • Яна Брусенцова аватар
  • Оффлайн
  • Давно я тут
  • Дописи: 120
  • Подяка отримана: 76
  • Репутація: 3
До уваги ОМС!


Оголошення про оприлюднення від 22 серпня 2014 р.

Проект Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації процедури користування відомостями Державного земельного кадастру"


Державне агентство земельних ресурсів України розробило проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації процедури користування відомостями Державного земельного кадастру”, метою розробки якого є делегування сільським, селищним та міським радам повноважень з надання відомостей Державного земельного кадастру, які на сьогодні є найбільш запитуваними серед населення. Законопроектом визначається механізм атестації, контролю та відповідальності посадових осіб органів місцевого самоврядування, уповноважених надавати відомості Державного земельного кадастру.

Крім того, проект закону передбачає надання доступу до відомостей Державного земельного кадастру в режимі читання органам виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Таким чином, законопроект забезпечить вдосконалення механізму надання адміністративних послуг у галузі Державного земельного кадастру в напрямі його більшої гнучкості, зручності для заявників та максимального зниження корупційних ризиків.

Зауваження та пропозиції слід надсилати протягом одного місяця з моменту опублікування за адресою:

Державне агентство земельних ресурсів України, м. Київ, вул. Народного ополчення, 3, 03680,

або за електронною адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

(За матеріалами офіційного сайта Держземагентства land.gov.ua/zakonotvorcha-diialnist/638.html?view=normativeact)
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян, Марта Акаян

Земельне законодавство та ОМС 27 серп. 2014 13:55 #454

  • Яна Брусенцова
  • Яна Брусенцова аватар
  • Оффлайн
  • Давно я тут
  • Дописи: 120
  • Подяка отримана: 76
  • Репутація: 3
Світлано, дякую за запитання. Підготовка відповіді на нього вимагає певного часу. До кінця тижня чекайте на відповідь
Останнє редагування: 27 серп. 2014 14:02 від Яна Брусенцова.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян, Марта Акаян

Земельне законодавство та ОМС 25 серп. 2014 13:28 #450

  • Ірина
  • Ірина  аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 25
  • Подяка отримана: 77
  • Репутація: 6
Мінрегіон звернувся до Секретаріату УАРОР з проханням надати кандидатури експертів для формування робочої групи з підготовки пропозицій до земельного законодавства. Водночас Асоціація планує підготувати пропозиції і надати їх робочій групі. Так що чекаємо не тільки цікавих запитань але й пропозицій щодо удосконалення земельного законодавства.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Светлана Мазурка, Самвел Аганісян, Марта Акаян

Земельне законодавство та ОМС 23 серп. 2014 05:30 #442

  • Светлана Мазурка
  • Светлана Мазурка аватар
  • Оффлайн
  • Освоююся на форумі
  • Дописи: 24
  • Подяка отримана: 40
  • Репутація: 0
На сьогодні у мого товариша є наступне питання, яким чином йому здійснити реєстрацію на своє ім'я ділянки сільськогосподарської ріллі, що він успадкував від бабусі у якості іі паю. Заздалегідь вдячна за відповідь.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян

Земельне законодавство та ОМС 19 серп. 2014 22:29 #439

  • Яна Брусенцова
  • Яна Брусенцова аватар
  • Оффлайн
  • Давно я тут
  • Дописи: 120
  • Подяка отримана: 76
  • Репутація: 3
Нагадаю, що повноваження органів, які компетентні вирішувати земельні спори, визначені в ч. 1 ст. 158 Земельного кодексу України. Так, зокрема, земельні спори вирішуються судами, органами місцевого самоврядування та центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
При цьому, відповідно до п. 3 ст. 158 Земельного кодексу України органи місцевого самоврядування вирішують земельні спори у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, та додержання громадянами правил добросусідства, а також спори щодо розмежування меж районів у містах.
Зверніть увагу: законодавцем передбачено, що земельні спори розглядаються органами місцевого самоврядування на підставі заяви однієї із сторін у тижневий строк з дня подання заяви.
Отже, особі інтереси якої порушені, необхідно звернутися із заявою до міської (селищної, сільської) ради щодо розгляду земельного спору.
Спір має бути розглянутий за участю зацікавлених сторін, які повинні бути завчасно повідомлені про час і місце розгляду спору. У разі відсутності однієї із сторін при першому вирішенні питання і відсутності офіційної згоди на розгляд питання розгляд спору переноситься. Повторне відкладання розгляду спору може мати місце лише з поважних причин. Відсутність однієї із сторін без поважних причин при повторному розгляді земельного спору не зупиняє його розгляд і прийняття рішення, у якому зокрема визначається порядок його виконання.
Рішення органу місцевого самоврядування не є остаточним, законодавцем допускається його оскарження у судовому порядку.
Увага! Органи місцевого самоврядування вирішують земельні спори у межах населених пунктів щодо меж земельних ділянок, що перебувають у власності і користуванні громадян, та додержання громадянами правил добросусідства, а також спори щодо розмежування меж районів у містах (ч. 3 ст. 158 ЗК).
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Светлана Мазурка, Самвел Аганісян

Земельне законодавство та ОМС 13 серп. 2014 17:33 #434

  • Яна Брусенцова
  • Яна Брусенцова аватар
  • Оффлайн
  • Давно я тут
  • Дописи: 120
  • Подяка отримана: 76
  • Репутація: 3
Чи виникали у вас запитання щодо здійснення реєстрації сервітутів (земельних)? Зверніть увагу - це важливо, особливо враховуючи, що сьогодні без такої реєстрації не обійтися.

На всяк випадок нагадаю, що порядок реєстрації сервітутів регулюється в першу чергу Законом України від 01.07.04 р. № 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень". Крім того не слід забувати ще про один важливий нормативно-правовий акт - постанову КМУ від 17.10.13 р. № 868 «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».
Так, зокрема, передбачається, що речові права на нерухоме майно такі як: право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном, є похідними і реєструються після державної реєстрації права власності на таке майно.

Здавалося б все просто. Але у більшості постає запитання: а як здійснити реєстрацію сервітуту щодо земельної ділянки, яка не відводилась та/або не має кадастрового номера?

Відповідаємо. Такі земельні ділянки мають пройти процедуру державної реєстрації земельних ділянок відповідно до Закону України від 07.07.11 р. № 3613-VI «Про Державний земельний кадастр». Вона полягає в присвоєнні кадастрового номера ділянці, відкритті Поземельної книги, наданні Витягу з Державного земельного кадастру на підтвердження проведення державним кадастровим реєстратором державної реєстрації земельної ділянки.

Виникли додаткові запитання? Ставте їх у цій темі.
Останнє редагування: 13 серп. 2014 17:34 від Яна Брусенцова.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації