Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене

ТЕМА: Уповноважений підрозділ (особа) у ОМС

Уповноважений підрозділ (особа) у ОМС 14 бер. 2014 17:07 #261

У постанові КМУ від 04.09.2013 р. № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції» (далі – Постанова 706) зазначено, що у разі недоцільності утворення уповноваженого підрозділу можна визначити уповноважену особу. При цьому ми розуміємо, що вона визначається із тих осіб, які працюють у органі і вже мають деякі посадові обов’язки і мають безпосереднього керівника, якому підпорядковуються під час виконання своїх посадових обов’язків, у не обов’язково це безпосередній керівник є керівником органу, підприємства, установи тощо.
Тоді як відповідно до абз. 2 п. 3 Постанови № 706 уповноважена особа повинна бути підзвітна лише керівнику органу, підприємства, установи тощо.
Не плутайте при цьому теми пізвітності та підпорядкування, це різні речі.
Єдиним виходом із цієї ситуації є такий – у посадовій інструкції такої особи слід чітко виписати те, що з кадрових питань ця особа підпорядковується заступнику керівника, а з питань запобігання та виявлення корупції ця особа безпосередньо підпорядковується керівнику і лише йому є підзвітною з цих питань.
При цьому зверніть увагу на той факт, що п. 6 Положення прямо забороняє покладати на уповноважений підрозділ обов’язки, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань.
Тому кожному прийняттю рішення про покладення обов’язків уповноваженого підрозділу на особу як додаткових до тих, що вона вже виконує повинен передувати аналіз на предмет відсутності конфлікту інтересів між відповідними повноваженнями.
З інформації, що нам відома, у деяких установах навіть відбувається розподіл функцій уповноваженої особи між кількома підрозділами (особами). Наприклад, контроль за своєчасністю подання декларацій покладено на кадровий підрозділ, а контроль за наявністю конфлікту інтересів, методичним забезпеченням та консультативною допомогою — на юридичний відділ.
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Уповноважений підрозділ (особа) у ОМС 12 бер. 2014 13:48 #253

  • Kadra
  • Kadra аватар
  • Оффлайн
  • Новий учасник
  • Дописи: 14
  • Подяка отримана: 7
  • Репутація: 0
Уповноважений підрозділ має бути підзвітний керівникові органу виконавчої влади, а кому має бути підзвітною уповноважена особа? Якщо за посадовою інструкцією ця особа підпорядковується одному із заступників голови (відповідно до розподілу обов'язків між головою та його звступниками), а тепер, з покладенням функції уповноваженого з питань запобігання та виявлення корупції, може бути і надалі у всіх питаннях підзвітною заступникові? Чи має бути окремо прописано, що саме з питань запобігання корупції підзвітна голові виконкому?
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Уповноважений підрозділ (особа) у ОМС 05 бер. 2014 10:05 #230

Для органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності, постанова КМУ від 04.09.2013 р. № 706 “Питання запобігання та виявлення корупції” носить рекомендаційний характер. Це пов"язано з тим, що місцеве самоврядування в Україні є незалежною системою, яка у своїй основній діяльності не підпорядкована гілці державної виконавчої влади.
Це не означає, що ви можете ігнорувати виконання вимог ст. 12 та ст. 14 Закону № 3206, та не вжити жодних заходів з питань запобігання та виявлення корупції. Просто ви повинні виконувати ці заходи, виходячи зі специфіки організації своєї діяльності та особливостей власної структури.
Тим юридичним особам, для яких Постанова № 706 носить рекомендаційний характер, слід використовувати його приписи та приписи Типового положення № 706, як певні методичні рекомендації, зразок максимально правильної форми виконання вимог Закону № 3206. Але на відміну від юридичних осіб, для яких Постанова № 706 носить обов"язковий характер, органи місцевого самоврядування та юридичні особи комунальної власності, можуть відступати від його окремих пунктів, якщо цього вимагають особливості їх функціонування. Ви можете просто взяти окремі приписи Типового положення і додати їх до вже існуючих у вас положень про якісь відділи (сектори, управління) або до посадових інструкцій конкретних працівників.
Ви також можете не створювати окремий підрозділ, а покласти функції з питань запобігання та виявлення корупції на вже існуючий орган або особу, яка виконує інші повноваження. Можете навіть поділити функції між кількома підрозділами (особами). Наприклад, у багатьох органах місцевого самоврядування чи комунальних закладах контроль за своєчасністю подання декларацій поклали на кадровий підрозділ, а контроль за наявністю конфлікту інтересів — на юристів.
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації