Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

ТЕМА: Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"!

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 06 бер. 2015 22:01 #570

  • Марта Акаян
  • Марта Акаян аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 60
  • Подяка отримана: 51
  • Репутація: 8
Шановні експерти, таке питання як заступник голови районної/ обласної ради має піти у відпустку, коли він виконує обов'язки голови ради зокрема як бути із повноваженнями розпорядника коштів, це те повноваження, яке нікому делегувати? Голова не обраний. Якщо є зразок рішення прохання зазначити.
Останнє редагування: 06 бер. 2015 22:02 від Марта Акаян.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 05 бер. 2015 10:01 #567

Продублюю пост, який щойно розмістила у підрозділі про "антикорупційні" декларації.

Це важливо, тому зверніть увагу! Вчора, 04.03.15 р. набрав чинності Закон України від 12.02.15 р. № 198-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення діяльності Національного антикорупційного бюро України та Національного агентства з питань запобігання корупції".

Цим законом внесені зміни і до Закону № 1700, і частково - у частині застосування з 26.04.15 р. Закону № 3206.

З 26.04.15 р. Закон № 3206 остаточно втратить силу та не зможе використовуватись навіть участинах, що не суперечать чинному законодавству, крім однієї процедури: механізму здійснення фінансового контролю.
Нововведеннями передбачено, що фінансовий контроль буде здійснюватись у порядку, передбаченому Законом № 3206 до тих пір, доки не почне працювати система подання та оприлюднення електронних декларацій.

Це відповідь на питання, куди та у якій формі подавати декларації у разі звільнення суб'єкта декларування з посади після 26 квітня. Отже - подавати за старими (чинними на разі) правилами - у паперовому вигляді за формою, встановленою додатком до Закону № 3206, за місцем роботи (служби), а для окремих категорій декларантів - до виконавчих органів (апаратів) відповідних місцевих рад.

Друзі! Я спеціально виділила тему про декларації у окрему гілку. Розумію, що питань з цього приводу протягом березня буде найбільше, а тому, щоб зручніше було шукати відповіді - давайте говорити про декларації окремо. У цій же гілці ми будемо обговорювати інші новели та практичні аспекти антикорупційного закондавства.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Марта Акаян

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 23 лют. 2015 09:20 #560

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 222
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
12 березня 2015 року о 10:00 відбудеться вебінар з практичних питань заповнення декларацій про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік, який проведе директор департаменту видань для публічно-правової сфери «Видавничого будинку «Фактор», радник Української асоціації районних та обласних рад з правових питань Козіна Віра Вадимівна.
Під час якого планується розглянути такі питання.
Окремі нюанси складання декларацій
Подання декларацій
Оприлюднення інформації з декларацій
Проблемні питання «перехідного періоду», пов'язані із провадженням нового законодавства у сфері протидії корупції.
Зареєструватися на Вебінар можливо за посиланням.
Останнє редагування: 23 лют. 2015 09:23 від Сергій.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 24 черв. 2014 20:45 #372

  • Самвел Аганісян
  • Самвел Аганісян аватар
  • Оффлайн
  • Освоююся на форумі
  • Дописи: 22
  • Подяка отримана: 31
  • Репутація: 1
Дійсно конструктивне міркування щодо напрацьованого проекту закону, який виглядає також трохи дивним, оскільки чинний Закон про запобігання і протидії корупції прийнято не так давно і його прийняття та численні зміни були відповіддю на вимоги Європи. Щодо адміністрацій, то якщо я непомиляюсь на разі прийнято рішення щодо їх ліквідації в теперішньому статусі та зміни статусу на контрольно- наглядові органи з позбавленням прокуратури загального нагляду. На сьогодні тривають дискусії щодо назви або це держ представництва або префектури або залишити сьогоднішню назву. Стосовно місця проживання, якщо Воно за межами адмін тер одиниці то тут діє норми закону про свободу пересування, де передбачено чіткий обов'язок зареєструвати місце проживання.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 23 черв. 2014 21:58 #370

  • Максим
  • Максим аватар
  • Оффлайн
  • Освоююся на форумі
  • Дописи: 21
  • Подяка отримана: 41
  • Репутація: 3
ознайомився із проектом даного ЗУ. Моя думка що нашому законодавству ще далеко до досконалості, нажаль. У мене як у особи до якої будуть застосовуватись положення даного закону на сьогодні більше запитань ніж відповідей. Ось деякі з них:
1. Стаття 3 . пункт 3 прохання уточнити що це за особи томущо не зовсім зрозуміло.
2. Стаття 4 не визначений порядок утворення Національної ради.
3. Загальне запитання "Як цей Закон узгоджується із планами по децентралізації влади? згадуються державні адміністрації їх же планують ліквідовувати.
4. Стаття 5 говорить "заходи щодо усунення виявлених корупційних ризиків, осіб, відповідальних за їх виконання, строки та необхідні ресурси;" а якщо головною проблемою виникнення корупції низькі зарплати? їх піднімуть, в рамках антикорупційної програми ? може слід також переглянути систему оплати праці у державному секторі та органах місцевого самоврядування?
5. Стаття 9 Так 5 чи 9 членів Національної комісії?
6. Стаття 28 пункт 2 фраза "дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів" а це як? повинна була дізнатися?? тобто виникає ціле поле для притягнення посадових осіб до відповідальності
7. Стаття 36 пункт 1 Порушення конституційних прав. Держ службовці, звісно не мають ніяких конституційних прав, але чому не можна передати бізнес близькій людині якщо вона не держслужбовець? навіщо обовязково продавати третім особам?
8. Стаття 47 дані про членів сімї А якщо вони відмовляються їх надавати, вони можуть бути не держ службовцями і можуть спиратись на ЗУ Про захист персональних даних. Вони не давали присяги на них не поширюються обмеження щодо держ служби! І чому дежр службовець має нести відповідальність за достовірність їх даних? А якщо хтось захоче насолить і дасть не правдиві дані? Або така ситуація держ службовець живе окремо від родичів но прописаний зними він не має з ними спільного побуту навіщо їх дані? факт окремого проживання без договору оренди довести не можливо! І таких прикладів безліч. До цієї статті особливо багато зауважень, особисто в мене.

Дякую!
Останнє редагування: 23 черв. 2014 21:59 від Максим.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Самвел Аганісян

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 19 черв. 2014 00:09 #359

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 222
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
Міністерство юстиції України розробило та оприлюднило 06.06.2014 для громадського обговорення проект Закону України «Про запобігання корупції». Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні, зміст та порядок застосування превентивних антикорупційних механізмів, правила щодо усунення наслідків корупційних правопорушень. У разі ухвалення цього Закону Верховною Радою України і набрання ним чинності Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції" та «Про правила етичної поведінки» втратять чинність. Проект Закону підготовлено у рамках реалізації Концепції реформування системи запобігання корупції.
Останнє редагування: 19 черв. 2014 00:22 від Сергій.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
  • Сторінка:
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації