Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7

ТЕМА: Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"!

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 30 бер. 2016 16:13 #954

Надійшло наступне запитання від учасника Форуму: "добрий день, у 2015 рокі за переведенням до іншої державної установи був звільнений працівник. Відповідно до ЗУ "Про запобігання та протидії корупції" державний службовець який звільнився повинен подати декларацію за минулий рік, але на даний час він відмовляється подавати декларацію посилаючись на те, що він не припинив виконувати функції держави і тому до нього не відноситься дана вимога вищевказаного Закону. Підскажіть будь-ласка, чи правомірна відмова у поданні декларації і які мої дії, як кадровика держустанови. Дякую"

Дякую за запитання. У цьому році процедура подання "паперових" антикорупційних декларацій згідно з п. 2 Прикінцевих положень Закону № 1700 регламентується за правилами "старого" антикорупційного Закону № 3206.
Відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 12 Закону № 3206 суб'єкти декларування, які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, зобов'язані протягом одного року подавати за своїм останнім місцем роботи (служби) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою і в порядку, визначеними цим Законом.
Оскільки особа не припинила діяльність, пов'язану із виконанням функцій держави, і більше того, ви знаєте, що вона продовжує ці функції на новому місці внаслідок переведення, я вважаю що відмова є цілком правомірною.
Якщо ви все ж хочете перестрахуватися та повідомити про таку відмову, ви маєте відповідно до ч. 2 ст. 49 Закону № 1700 повідомити про це Національне агентство з питань запобігання корупції.
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 30 черв. 2015 21:57 #780

  • Иван Баранов
  • Иван Баранов аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 77
  • Подяка отримана: 113
  • Репутація: 51
Дякую за оперативну відповідь, цей термін вже сплив, а чи можливо цей факт використати вже в рамках закону про очищення влади?
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 30 черв. 2015 09:32 #776

Доброго дня, Іване!
Якщо мова йде про порушення приписів ч. 1 ст. 172-4 КпАП, то згідно з ч. 3 ст. 39 цього Кодексу адміністративне стягнення може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Зверніть увагу, що це правопорушення може бути триваючим, отже, початок перебігу строку для накладення стягнення можна точно визначити лише за чіткого розуміння усіх обставин справи.
Якщо розглядати питання про накладення дисциплінарного стягнення, то відповідно до ст. 148 КЗпП дисциплінарне стягнення застосовується не пізніше одного місяця з дня його виявлення, не рахуючи часу звільнення працівника від роботи у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці, та не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Иван Баранов

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 28 черв. 2015 21:46 #774

  • Иван Баранов
  • Иван Баранов аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 77
  • Подяка отримана: 113
  • Репутація: 51
Підкажіть, а який строк давності притягнення до відповідальності за корупційне правопорушення , а саме сумісність 2 опалтних робіт ?
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 25 черв. 2015 20:15 #771

  • Иван Баранов
  • Иван Баранов аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 77
  • Подяка отримана: 113
  • Репутація: 51
Через півроку після внесення змін до КЗпП, якими скасована усна форма трудового договору та запроваджено повідомлення фіскалів про прийняття на роботу, урядом 17.06.2015 схвалено порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття
працівника на роботу, який є за посиланням.

Ознайомившись із яким виниклі такі питання: чи поширюється його дію на посадових осіб ОМС?
Зазначений порядок зобов'язує повідомити фіскалів до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів. При цьому, КЗпП передбачає укладення трудового договору шляхом видання відповідного наказу , яким дата початку роботи може співпадати з датою видання наказу. Питання ось у чому тепер роботодавець видаючи наказ про прийняття на роботу має обов'язково вказувати дату початку роботи працівника наступний день за днем видання наказу, щоб був час повідомити ?
Адміністратор заборонив доступ на запис.

Вітаємо у розділі "Антикорупційне законодавство"! 12 черв. 2015 15:15 #723

Пропоную почати знайомство з новим інструментом, за допомогою якого планується підсилити боротьбу з корупцією. Це інститут громадського обвинувачення, який невдовзі планується запровадити у кримінальному процесі.
На разі Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення ролі громадянського суспільства в боротьбі з корупційними злочинами» (Режим доступу до тесту Закону на порталі ВРУ: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=52602. Номер реєстрації законопроекту – 1165), проголосований та переданий на підпис Президента України. Станом на сьогодні Закон ще не підписаний, але до його появи вже потрібно готуватися - принаймні думати про те, як буде діяти цей інститут на практиці.
Отже, Закон передбачає ввести кримінальне провадження у формі громадського обвинувачення (далі - ГО).
Якщо мова йде про кримінальний процес, то зрозуміло, що цей інститут буде стосуватися лише проваджень по окремих категоріях злочинів.

Щодо яких злочинів може здійснюватись провадження у формі ГО?
а) передбачених ст. 368 Кримінального кодексу України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою);
б) передбачених ст. 370 КК (провокація підкупу).

Хто МОЖЕ бути громадським обвинувачем?
Громадським обвинувачем може виступати фізична або юридична особа, яка безпосередньо є потерпілою від кримінального правопорушення або якій стало відомо про вчинення щодо інших осіб кримінального правопорушення, щодо якого Кримінальним процесуальним кодексом України допускається кримінальне провадження у формі ГО.
Громадський обвинувач - юридична особа у кримінальному провадженні набуває прав та обов’язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.
У громадського обвинувача може бути представник. Представником обвинувача-фізичної особи може бути тільки людина, яка має право бути захисником у кримінальному провадженні. У громобвинувача - юридичної особи може бути представником особа, яка у кримінальному провадженні має право бути захисником, а також працівник такої юридичної особи.

Хто НЕ МОЖЕ бути громадським обвинувачем?
Громадським обвинувачем не може бути особа, яка за своєю посадою зобов’язана виявляти і розслідувати кримінальні та інші правопорушення, вести боротьбу зі злочинністю або яка має судимість, цивільна дієздатність якої обмежена або яка визнана у встановленому порядку недієздатною.

Статус громадського обвинувача.
Громадський обвинувач виступає на стороні обвинувачення і є самостійним учасником кримінального провадження. Ця особа не може бути усунута від участі у відповідному кримінальному провадженні або бути позбавлена процесуального статусу громадського обвинувача без власного волевиявлення. Громадський обвинувач може підтримувати обвинувачення в суді спільно з прокурором незалежно від згоди потерпілого.

Кримінальний процес у формі громадського обвинувачення матиме дуже специфічні властивості, яких не має у інших типах справ:
1) Кримінальне провадження розпочинається у спеціальному порядку;
2) Встановлений особливий порядок доказування обставин, які свідчать про ознаки кримінальних правопорушень, щодо яких допускається громадське обвинувачення (допускається відео- та аудіофіксація без спеціальних дозволів, а докази, одержані таким шляхом без обмежень визнаються допустимими, якщо не містять ознак підробки);
3) Кримінальне провадження є відкритим та характеризується публічним розголошенням обставин та доказів, що стали підставою початку кримінального провадження та становлять суспільний інтерес;
4) Особи громадського обвинувача та потерпілого у кримінальному провадженні, що здійснюється у формі ГО, можуть збігатися. При цьому громадський обвинувач може виступати також у якості свідка чи іншого учасника кримінального провадження, що не позбавляє його процесуального статусу громадського обвинувача.

Водночас, "звичайний" порядок здійснення кримінальних проваджень по злочинах, склад яких передбачений ст. 368 та 370 КК України зберігається. Кримінальне провадження по таких справах, яке розпочинається за заявами, повідомленнями інших учасників кримінального провадження, а не громадського обвинувача, здійснюється в загальному порядку без особливостей, встановлених главою 36-1 КПК України. В такому кримінальному провадженні громадський обвинувач участі не бере.

Законом також передбачений особливий порядок відшкодування громадським обвинувачем шкоди особі, щодо якої ним було ініційовано початок кримінального провадження.

Це поки що - перші враження. По мірі того, як будемо розбиратися з цими новелами - буду додавати подробиць. Поки що запитань більше, ніж відповідей. Сама по собі ідея гарна, а от щодо реалізації... Як у людини, трохи обізнаної з кримінальним процесом - волосся стає дибки. 18 червня буду приймати участь у адвокатськомі семінарі, де це питання також обговорюватиметься, може у більш досвідчених товарищів будуть якісь цікаві ідеї, як цю збірну солянку куштувати.

Отже, як кажуть: хвилюйтеся, подробиці — наступним листом.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 7

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації