Авторизація
Запрошуємо, Гість
Ім'я користувача: Пароль: Запам’ятати мене
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 9

ТЕМА: Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)

Про Концепцію внесення змін до Конституції України 12 лип. 2015 16:56 #825

  • Иван Баранов
  • Иван Баранов аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 77
  • Подяка отримана: 113
  • Репутація: 51
Корисне і цікаве роз'яснення щодо змін до Конституціі
Останнє редагування: 13 лип. 2015 00:30 від Сергій.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Марта Акаян, Николас Сабатян

Про Концепцію внесення змін до Конституції України 07 лип. 2015 01:47 #799

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 223
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
Президент України вніс до Парламенту проект змін до Конституції України в частині децентралізації,
зареєстровано у Верховній Раді за номером 2217а
Проект був розроблений та затверджений Конституційною Комісією та переданий нею Президенту України відповідно до рішення Конституційної Комісії від 26 червня 2015 року. Законопроект отримав позитивний висновок Венеціанської комісії.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Иван Баранов, Марта Акаян, Николас Сабатян

Про Концепцію внесення змін до Конституції України 30 черв. 2015 21:52 #779

  • Иван Баранов
  • Иван Баранов аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 77
  • Подяка отримана: 113
  • Репутація: 51
Із новин дізнався про функції та повноваження осіб які прийдуть на заміну державних адміністрацій, яких називають іноземним словом перфектами, чи дійсно передбачається в проекті змін до Конституції України використання іноземних слів?
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян

Про Концепцію внесення змін до Конституції України 13 груд. 2014 22:58 #522

  • Марта Акаян
  • Марта Акаян аватар
  • Оффлайн
  • Іноді захожу
  • Дописи: 60
  • Подяка отримана: 51
  • Репутація: 8
Із попередньої дискусії виникає наступне питання. Кому мають бути підпорядковані і підконтрольні структури, що утворяться на місцях для здійснення контролю за законністю діяльності ОМС? КМУ який відповідальний за дотримання законності на територіях чи ПУ як гаранту Конституції ? І ось з цього вбачається за доцільне певне компромісне рішення, що зараз пропонується деякими експертами: встановити, що на районному рівні має бути утворена структура, яка підпорядкована Уряду, а на обласному - ПУ. Але для цього до складу району мають входити усі АТО, у тому числі міста обл значення. Тобто вбачається необхідність врахування другої позиції спірних положень концепції внесення змін до Конституції , з обговорення яких розпочалась ця тема. У разі врахування у змінах до Конституції цього компромісного рішення, неоможливим буде віднесення питання формування районів до рівня Закону. Тобто другу позицію необхідно передбачити у Конституції. Актуальним також залишається питання щодо назви цих структур з приводу яких оголошено Конкурс одним їх вітчизняних експертів, з цього питания в мене Поки немає пропозицій. Пропоную користувачам та експертам Ресурсного центру висловлюватися з вище викладеного, Щоб можливо Було зрозуміти прийнятність запропонованого.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Иван Баранов

Про Концепцію внесення змін до Конституції України 04 груд. 2014 10:19 #520

  • Сергій
  • Сергій аватар
  • Оффлайн
  • Адміністратор
  • Дописи: 223
  • Подяка отримана: 291
  • Репутація: 40
Щодо здійснення контролю за законністю актів ОМС в Латвії від Анатолія Ткачука
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ РОЗДУМІВ
В Латвійському мінрегіоні є департамент нагляду над актами органів місцевого самоврядування, який має повноваження зупиняти акти ОМС, якщо вони не відповідають законам Латвії. Зараз в департаменті місцевого самоврядування з 14 осіб 9 займаються контролем над актами ОМС.
119 МС, якщо приймають новий акт, який вони направляють в міністерство. Ці акти розглядаються по суті і дивляться чи місцеві НПА відповідають законодавству. Щодня візується 40-50 документів в сфері нагляду. Місцевий НПА не вступає в силу до його публікації протягом місяця, якщо від Міністерства не має застережень. Якщо протягом місяця Мінітерство не дає зауважень до НПА, то рішення може публікуватись і набирає чинності. Якщо міністерство бачить, що в акті є проблеми, а не вистачає часу для детального аналізу, міністерство пише лист в МС аби воно не публікувало акт.
Якщо МС не виконує рішення щодо приведення своїх актів до норм законодавства рада МС може бути розпущеною. За 20 років таких випадків було 2.
Це просто приклад, що контроль є всюди. У малих країнах це може робити міністерство, у великих урядовець виконавчої влади.
Останнє редагування: 04 груд. 2014 10:20 від Сергій.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Марта Акаян

Про Концепцію внесення змін до Конституції України 27 лист. 2014 22:15 #518

  • EX_PERT
  • EX_PERT аватар
  • Оффлайн
  • Новий учасник
  • Дописи: 13
  • Подяка отримана: 35
  • Репутація: 6
Дійсно, Президент, як гарант, повинен мати право і обов'язок забезпечувати законність та керованість на всій території України а також на окремих територіях. Разом з тим, повноваження Президента, Парламенту, Уряду визначаються Конституцією.
Тому норму стосовно надання Президенту права утворювати органи управління на рівні територіальних громад, районів та міст, регіонів, що перебувають в умовах АТО, військового стану чи надзвичайної ситуації, краще записати. А перелік підстав, детальний порядок утворення таких органів чи призначення уповноважених державою осіб, має регулюватися законом.
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, Иван Баранов, Марта Акаян
  • Сторінка:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 9

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації