Запрошуємо,
Гість
|
|
Крім цього, це дозволить уникнути штучного поділу території на округи (адміністративні, освітні, госпітальні).
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|
|
На мою думку, необхідно підтримати другу позицію, яка дасть можливість забезпечити не розпорошення ресурсів в управлінні об'єктами соціальної, освітньої та культурної сфери. А також дозволить створення єдиної і узгодженої системи цих об'єктів. Враховуючи і те, що вторинна медична допомога є у компетенції районної влади. А також варто взяти до уваги забудову населених пунктів, а саме, суцільну забудуову і спільні інфраструктурні об'єкти.
|
Адміністратор заборонив доступ на запис.
Ці користувачі сказали вам Дякую: Сергій, ГО "Наш дім - Сватівщина"
|
|
У процесі опрацювання Концепції внесення змін до Конституції України в частині адміністративно-територіального устрою профільною Комісією Конституційної Асамблеї було запропоновано, що на заміну частин 1, 2 ст.133 чинної редакції Конституції України запровадити трьох-рівневу систему адміністративно-територіального устрою: регіони (Автономна Республіка Крим, області, місто Київ, Севастополь); райони; громади – одне або декілька поселень (зокрема, місто, село, селище) з прилеглими до них територіями.
Запропоновано конституювання нової адміністративно-територіальної одиниці – громади, яка має утворюватися в порядку, визначеному законом, з урахуванням історично сформованої спільності соціально-економічної інфраструктури, наявності умов і можливостей для надання населенню публічних послуг у відповідності із встановленими стандартами і забезпечення належного функціонування місцевого самоврядування. Разом з цим на засіданні Комісії виникли деякі дискусійні питання, що потребують з’ясування думки громадськості, зокрема щодо специфіки організації управління на рівні району, регіону, а також статусу адміністративних центрів областей, доцільності включення їх до складу району. По цих питаннях були висловлені дві протилежні позиції. • Перша позиція: до складу району, як адміністративно-територіальної одиниці, входять громади за виключенням міських громад, які є адміністративними центрами регіонів, а також громади, які на підставах та в порядку, визначених законом, прирівняні за статусом до району. До складу регіонів входять райони, міські громади, які є адміністративними центрами регіонів, та громади, які прирівняні за статусом до району. • Друга позиція: до складу району, як адміністративно-територіальної одиниці, входять усі без виключення громади, у тому числі, міські громади, які є адміністративними центрами регіонів. До складу регіону входять райони. Враховуючи викладене, просимо учасників Форуму Центру висловити свої думки стосовно порушених питань. |
Адміністратор заборонив доступ на запис.
|