Інформація відсутня
Про мене
|
Друзі
|
Groups
|
Шановні учасники та експерти Ресурсного центру, на сьогодні існує проблема відсутності діагностики екологічної безпеки регіонів, тому розробляється проект Закону "Про стратегічну екологічну оцінку".
При цьому є твердження про недоцільність окремого Закону, враховуючи те, що містобудівна документація визначає стратегію розвитку відповідної території, з урахуванням екологічного аспекту. Оскільки замовником цієї документації є орган місцевого самоврядування чи не призведе це до удорожчання документації та затягування її підготовки та погодження?
У зв'язку з цим, є пропозиція щодо унормування це на рівні урядових актів. А саме, внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1998 № 391, що дасть можливість визначити суб'єктами моніторингу органи місцевого самоврядування, а це забезпечить якість та оперативність інформаційного обслуговування центральних і місцевих органів влади з метою прийняття стратегічних та тактичних управлінських рішень в галузі природокористування, охорони навколишнього середовища та зміцнення екологічної безпеки.
Які Ваші міркування щодо врегулювання даного питання?
Детальніше...
Згідна,що для вивчення європейського досвіду,вивчення законодавства провідних демократичних країн, обміну досвідом необхідне знання англійської мови
З ліквідацію Державного фонду місцевого самоврядування доцільно обговорити питання щодо передачі його функцій іншим органам державної влади.
1. Хто,...З ліквідацію Державного фонду місцевого самоврядування доцільно обговорити питання щодо передачі його функцій іншим органам державної влади.
1. Хто, наприклад, буде займатися питаннями всеукраїнського конкурсу проектів та програм місцевого самоврядування ?
2. По-друге, Фонд забезпечував координацію роботи делегації України в Конгресі місцевих та регіональних влад Ради Європи. Кому доцільніше передати цю функцію - МЗС чи Мінрегіону а може Секретаріату КМУ?
Показати більше
Як інструмент місцевого та регіонального розвитку можна вважати також функціонування протягом більше 10 років всеукраїнського конкурсу проектів та...Як інструмент місцевого та регіонального розвитку можна вважати також функціонування протягом більше 10 років всеукраїнського конкурсу проектів та програм місцевого самоврядування, яким опікувався вже ліквідований Фонд. Отже, виникає питання - чи залишиться Конкурс і, якщо так, то хто його в Уряді буде організовувати. Асоціації мали внести свої пропозиції щодо Конкурсу. Показати більше
Проектом внесення змін до Конституції Украіни передбачається утворення обласними та районними радами власних виконавчих органів, що зніме необхідність делегування ними самоврядних повноважень місцевим держадміністраціям. Однак прийняття конституційних змін (у зв'язку з можливими позачерговими виборами) затягнеться на невизначений час - мінімум на рік. Можливо, опрацювати питання про перегляд законодавства, яким передбачається необхідність такого делегування, адже в чинний Конституції немає прямої норми про обов'язкове делегування цих повноважень. Тобто, можна було б внести зміни в закони про місцеве самоврядування і місцеві державні адміністрації і скоротити до мінімуму перелік повноважень, які можуть делегуватись радами. На питання, а хто ж буде забезпечувати виконання цих повноважень, якщо рада утворює тільки Апарат, відповідь наступна: А де в Конституції норма, якою визначається функцї Апарату? Немає такої норми. Тому цілком можливо виписати в законі, що Апарат - це система виконавчих органів (департаменти, управління, відділи, сектори) районної та обласної ради, які забезпечують виконання самоврядних функцій ради. Навіщо зациклюватися на терміні Виконком, який нам дістався у спадок від радянської системи рад? Як приклад - Апарат Верховної Ради складається із: управлінь, відділів, секретаріатів, інших підрозділів. За аналогією можна утворити і Апарати районних та обласних рад і не чекати змін до Конституції.
Детальніше...
Необхідно внести зміни до законодавства для виключення із них норм, які обумовлюють корупційні діяння, зокрема:
-розпорядження землями с/г...Необхідно внести зміни до законодавства для виключення із них норм, які обумовлюють корупційні діяння, зокрема:
-розпорядження землями с/г призначення;
-одержання дозволів на розроблення землевпорядної документації;
-погодження проектів землеустрою та іншої документації;
-спрощення процедур розроблення, погодження та затвердження проектів землеустрою;
-реєстрація документів з оренди зем. ділянок.
Показати більше
В проекті змін до Конституції, що розміщено на сайті Мінрегіону, зазначено, що на рівні регіону та району утворюється державні представництва з...В проекті змін до Конституції, що розміщено на сайті Мінрегіону, зазначено, що на рівні регіону та району утворюється державні представництва з функціями префектур. Одночасно у затвердженій Урядом Концепції йдеться про те, що статус місцевих державних адміністрацій (на регіональному та районному рівнях) буде змінено і їм буде надано контрольно-наглядові повноваження. Показати більше
Враховуючи неодноразові звернення органів місцевого самоврядування до УАРОР щодо неможливості укомплектування вакантних посад головних бухгалтерів та бухгалтерів у сільській місцевості щодо значних вимог до стажу на посаду бухгалтера рішенням Правління від 24.04.2013 запропоновано скасувати вимогу щодо стажу роботи взагалі. Розглянувши дане питання Державна казначейська служба з урахуванням великої кількості порушень бюджетного законодавства запропонувала знизити вимогу щодо стажу роботи до 2 років.
Звертаємось до Вас з проханням висловлювати свої міркування з даного питання.
Крім цього, зазначаємо, що з метою виконання доручення Віце-прем'єр міністра Вілкула О.Ю. та прийняття консолідованого рішення, Асоціація планує провести узгоджувальну нараду з даного питання за участі представників Мінфіну, Державної казначейської служби,Секретаріату КМУ, Всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, експертів.
Детальніше ...