Авторизація

Новини

У Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 29 серпня ц.р. проведено узгоджувальну нараду з метою врегулювання розбіжностей, які виникли в процесі опрацювання проекту Закону «Про право територіальних громад на об'єднання». Участь в нараді взяли представники всеукраїнських асоціацій органів місцевого самоврядування, центральних органів виконавчої влади.


Під час обговорення запропоновано частину 3 статті 7 проекту Закону викласти у такій редакції:
Організаційні, кадрові, майнові та фінансові питання, пов'язані з припиненням сільських, селищних, міських рад, вирішує відповідно до законодавства ліквідаційна комісія, голову та персональний склад якої призначає Верховна Рада Автономної Республіки Крим та обласні ради. Крім цього, внести відповідне доповнення до частини 2 статті 6 проекту Закону.


Підтримана позиція Асоціації стосовно того, що староста територіальної громади не є посадовою особою місцевого самоврядування та є представником виконавчих органів ради об'єднаної територіальної громади у відповідному селі (селищі).

Виходячи із статті 140 Конститції України, а саме місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Запропоновано у частині 1 статті 5 проекту Закону позбавити сільського, селищного, міського голову за власною ініціативою звертатися до відповідних сільських, селищних, міських голів сусідніх територіальних громад з пропозицією розпочати процедуру об'єднання територіальних громад. А також до частини 4 статті 5 вирішено внести наступні зміни: договір про об'єднання територіальних громад підписується відповідними сільськими, селищними, міськими головами та вноситься на розгляд відповідних місцевих рад для затвердження, після проведення громадських слухань.


 

                                                       Секретаріат Асоціації

Префект

Децентралізація

Навіщо змінювати Конституцію у частині децентралізації